piątek, 5 lipca 2013

Liebster Awards

Zostałam wrobiona przez DageRee... ale cieszę się ze ktoś o mnie jeszcze pamięta(dobrze ze nie widziałaś mojej miny... bez komentarza) A wiec zaczynam.

A teraz pokrótce:

Nominacja do „Liebster Award” jest nominacją w ramach uznania za „Dobrze Wykonaną Robotę”. Przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia ich.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań, które otrzymasz od osoby nominującej. Następnie to Ty nominujesz kolejne jedenaście blogów, informujesz o tym i zadajesz tyle samo pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.
 
1. W skali od 1-10 jak bardzo kochasz swoje łóżko?
 
 W stu procentach 10, jak to było? To moja pierwsza miłość.
 
2. Uważasz dołeczki za seksowne?
 
Zależy :) jakoś nie zwracam na to większej uwagi.
 
3. Pepsi vs cola?
 
 Zdecydowanie coca cola 
 
4. Piosenka, którą obecnie się katujesz non stop?
 
Obecnie nie jedną, ale głównie utworami   Lindsey Stirling 
 

5. Imię najbardziej zrytego przyjaciela jakiego masz (ale i tak go kochasz)?
 
Ania(czyż to nie imię szatana? Ale i tak wszyscy kochają mroczne osoby)
 
6. Jak często zatruwasz ludziom życie?
 
Oj ciężko powiedzieć... Mnie nie ma, jestem cieniem, który nawet bez swojej obecności potrafi zatruć życie, na szczęście takich osób jest nie wiele.
 
7. Przedmiot szkolny godny szatana we własnej osobie?
 
Angelski i Niemiecki (nic nie pobije tychże przedmiotów)
 
8. Za najskuteczniejszy sposób na nauczenie się uważasz:
a) nauka
b) ściągi
c) modlitwa
d) Bitches, nie potrzebuję nauki, jestem awesome i bez niej xD 
 
a + b = Zdrowa psychika +  dobra ocena
 
9. Najdłuższa przerwa w pisarstwie?
 
 Mam liczyć wczesne dzieciństwo? Dobra rok coś około tego.
 
10. Śmieszy cię bezsensowny hejt? *mnie bardzo*
 
 Zależy, czasem mnie mocno irytuje.

11. Pytanie z serii tych najbardziej poważnych: ulubione słodkie mniam ! 
 
Czekolada!!! i cała reszta... 
 
Skończyłam uf...
 
Kogo by tu wybrać? 
 
  1. Emiko Jaroszewska
  2.  Shizuu Taiyo
Puki co nie mam nikogo więcej na blogerze. 



Pytania:
  1. Kiedy zaczełaś pisać opowiadania?
  2. Jaki gatunek najbardziej lubisz?
  3. Czego obecnie słuchasz? 
  4. Ulubione anime i manga.
  5. Ulubiony przedmiot w szkole.
  6. Imię najlepszej przyjaciółki, przyjaciela.
  7. Masz realne sny opisz jeden.
  8.  Jaki jest twój ideał faceta?
  9. Co ważniejsze, serce czy rozum?
  10.  książka godna polecenia.
  11. Najbardziej zwariowany film jaki ostatnio oglądałaś. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz